+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

HOTEL LUDMILA Bewertungen

Hotelbewertung

80%
Sehr gut

von 148 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    84%
  • Sauberkeit

    83%
  • Ausstattung

    80%
  • Komfort

    75%
  • Preis-Leistungverhältnis

    76%
Bewertungen anzeigen von:
  • andere Gruppe
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Karina Lemishevska

Einzelreisender, 2.7.2022

Česká republika

  • Gesamtbewertung
20 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
2
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
2
Komfort
2
Wert/Geld
2

Anonym

Einzelreisender, 23.4.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
28 %
  • Recepční v pohodě

  • Špína hnus. V koupelně špinavá sprcha, posrany WC. Po urgenci aby to uklidili se nic nezměnilo. V pokoji 30 stupňů. Na chodbách nesvítilo světlo. Za ty nehorázné peníze hnus.

Persönlich
6
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
2
Komfort
2
Wert/Geld
2

Vojtěch Balvín

Älteres Paar, 14.8.2022

Česká republika

  • Gesamtbewertung
44 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
2
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 28.4.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
44 %
  • Výborná kuchyň

  • ubytováni

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
4
Komfort
4
Wert/Geld
2

Zdeňka

Älteres Paar, 20.9.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
44 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
3
Wert/Geld
1

Dagmar Kratochvílová

Einzelreisender, 10.6.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
48 %
  • Na pokojích i v hotelu je znát starší vybavení, ale vše bylo čisté. Nelíbil se mi provoz restaurace a vysoké ceny v poměru ke kvalitě objednaného jídla. Obsluha mi naúčtovala vyšší cenu objednaného nápoje.

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
6
Komfort
5
Wert/Geld
5

Anonym

Älteres Paar, 23.2.2014

Deutsch

  • Gesamtbewertung
48 %
  • Alles war einfach und gut. Der Preis war für diesen Standard etwas zu teuer.

  • Keine 24h Reception.

Persönlich
6
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
5
Komfort
5
Wert/Geld
3

Ivan Šulek

Einzelreisender, 18.9.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
50 %
  • Pobyt jsem kupoval pro rodiče manželky na víkend, kdy bylo v Mělníku vinobraní. Pokoj jsem platil osobně a požádal jsem recepčního o možnost lahve místního vína Ludmila na pokoj, jako překvapení. Recepční mi lahev pro rodiče přislíbil a já ji zaplatil společně s ubytováním. Účet za ubytování mi nebyl nabídnut a za víno také ne. Lahev bohužel dodána nebyla. Takže jsem byl ošizen já a možná i státní rozpočet...... Hotel Ludmila z tohoto důvodu rozhodně nedoporučuji.

  • Pobyt jsem kupoval pro rodiče manželky na víkend, kdy bylo v Mělníku vinobraní. Pokoj jsem platil osobně a požádal jsem recepčního o možnost lahve místního vína Ludmila na pokoj, jako překvapení. Recepční mi lahev pro rodiče přislíbil a já ji zaplatil společně s ubytováním. Účet za ubytování mi nebyl nabídnut a za víno také ne. Lahev bohužel dodána nebyla. Takže jsem byl ošizen já a možná i státní rozpočet...... Hotel Ludmila z tohoto důvodu rozhodně nedoporučuji.

Persönlich
0
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
5
Komfort
5
Wert/Geld
5

STATECH s.r.o. Jana Medáčková

Einzelreisender, 11.1.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
50 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
5
Komfort
5
Wert/Geld
5

Nico van Zijp

Älteres Paar, 8.6.2009

Dutch

  • Gesamtbewertung
50 %
  • Personnel at reception desk seemed very unexperienced and spoke hardly any english or german. Communication was pretty hopeless! We had a double room with double bed, one big matras but no fitting sheets. Bed was covered with 2 overlapping single bed sheets which were also way too short!! This resulted that the pillows were laying directly on the matras without a cover of any kind. We find this not hygienic as anyone will understand. Complaining at the receptiondesk had no effect. We got an extra blanket instead !!!??? Friends of ours in another room had the same problem and we all ended up "buying" our own sheet in town!!! For an hotel this size we found all this unbelieveble. Never again !!

  • Personnel at reception desk seemed very unexperienced and spoke hardly any english or german. Communication was pretty hopeless! We had a double room with double bed, one big matras but no fitting sheets. Bed was covered with 2 overlapping single bed sheets which were also way too short!! This resulted that the pillows were laying directly on the matras without a cover of any kind. We find this not hygienic as anyone will understand. Complaining at the receptiondesk had no effect. We got an extra blanket instead !!!??? Friends of ours in another room had the same problem and we all ended up "buying" our own sheet in town!!! For an hotel this size we found all this unbelieveble. Never again !!

Persönlich
4
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
8
Komfort
5
Wert/Geld
3

Danka

Einzelreisender, 8.5.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
52 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
4
Komfort
4
Wert/Geld
6

Petr krystan,Dis.

Familie mit kleinen Kindern, 28.9.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
52 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
3
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
3

Roman

Älteres Paar, 20.10.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
52 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
4
Komfort
5
Wert/Geld
5

Anonym

Familie mit kleinen Kindern, 31.8.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
54 %
  • Snazi se :-)

  • Cekali jsme cca hodinu na veceri (steak), ktery pote prinesli jinak, nez byl objednan. Na "opravu" jsem cekali daisch cca 20 min. Samotny steak neodpovidal kvalitou masa cene.... Pomerne slaby vyber u snidane, museli jsme upozornovat, ze uz neni pecivo...

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
5

Eva

Einzelreisender, 24.8.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Milá recepční

  • Hotel má své dobré časy už za sebou. Nevyhovující malé sprchové kouty, tvrdé matrace, bez klimatizace či alespoň větráku, malé televize. Příště nebrat. Pokoje jsou spíš jak ubytovna než hotel.

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
2
Wert/Geld
4

Monika

Älteres Paar, 18.9.2016

Česká republika

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Pěkné pokoje

  • Zařízení restaurace a ostatních společných prostor otřesné a nevkusné. Hlasitá venkovní hudba z bowlingu - baru do pozdních nočních hodin, přestože tam žádní hosté nebyli. Rušilo nås to až v 7. patře.Nechápali jsme.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 5.11.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
56 %
  • rozvrzané postele / čistota

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
4
Komfort
6
Wert/Geld
6

Vaclav Zabransky

Älteres Paar, 8.8.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Sprcha v koupelne je velmi mala, ze se v ni neda ohnout coz je problem zejmena pro starsi lidi. Pokoje business kategorie jsou tez velmi male, ze dva lidi neprojdou mezi posteli a stolem. prosteradlo na "double bed" by melo byt "double"a ne dve prosteradla vedle sebe ktere se shrnuji!

  • Sprcha v koupelne je velmi mala, ze se v ni neda ohnout coz je problem zejmena pro starsi lidi. Pokoje business kategorie jsou tez velmi male, ze dva lidi neprojdou mezi posteli a stolem. prosteradlo na "double bed" by melo byt "double"a ne dve prosteradla vedle sebe ktere se shrnuji!

Persönlich
9
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
7
Komfort
2
Wert/Geld
4

Alena

Älteres Paar, 29.9.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
58 %
  • Služba navíc - kivadlová doprava pro ubytované od hotelu do centra.

  • Horší kvalita ručníků a povlečení na pokojích.

Persönlich
7
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
4
Komfort
4
Wert/Geld
6

Annedore Dommel

Gruppe von Freunden, 16.9.2013

Deutsch

  • Gesamtbewertung
58 %
  • Sehr freundliches Personal.

  • Dunkles Foyer, unsaubere Dusche, Möbel sehr abgewohnt, Wä sche teils verschlissen.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
3
Komfort
3
Wert/Geld
7